نام کتاب : BOK36845 نویسنده : 0 جلد : 1 صفحه : 176
مخصوصاً سركرده آنها آمريكا و اسرائيل را لعنت كند. شما مىبينيد چه هتك حرمتى به ساحت مقدّس قرآن مىكنند، چه كينه توزى هايى دارند كه اينطور عمل مىكنند. به كتب آسمانى جسارت مىكنند با اينكه تمام ملل و همه اديان نسبت به كتابهايشان احترام قائل هستند حتّى در قرآن هم اشاره شده كه خدا فرموده است به افرادى كه غير دين شما هستند بى حرمتى نكنيد و ناسزا نگوييد كه مبادا به خداى شما جسارت كنند يعنى اگر تو جسارت به آنها كردى هنرى نيست خداى آنها شرافتى ندارد امّا تو شرافت دارى، خداى تو عزّت دارد، نگذار به خدايت جسارت شود فلذا ما بايد هميشه مراقب باشيم كارى نكنيم كه مردم به ما جسارت كنند. خود دولت آمريكا هم همه چيز را فهميده است كه همه اينها دست خدا است كه آبرويشان بيشتر ريخته شود و جوهره وجودشان شناخته شود كه چه افرادى هستند. آنقدر خباثت درونى دارند كه براى هيچ چيز احترام قائل نيستند. چه جسارتهايى كه درمورد قرآن ما انجام ندادند.
حضرت(ص) مىفرمايد احترام قرآن بالاتر از كعبه است. گاهى برخى افراد در مقابل كعبه پاهايشان را دراز مىكنند ولى در مقابل قرآن نبايد پا دراز شود يعنى اينقدر احترام دارد حتّى بعضى از بزرگان در اتاقى كه قرآن باشد نمىخوابند مگر اينكه مجبور باشند. در رواياتى داريم قرآن آن قدر احترامش بالا است كه فرمودهاند در اتاقى كه برنامه زناشويى داريد قرآن نگذاريد ولى مىبينيم دشمنان اين كارها را مىكنند؛ بنابراين، چه ظلمى از اين بالاتر كه به ساحت قرآن ظلم شود؟ اينقدر ظلم به ائمّه(عليهما السلام) شد، به قرآن شد ولى در عين حال، ما در مقابل اين ظلمها چه كنيم؟ بايد در مقابل، صبر داشته باشيم.
نام کتاب : BOK36845 نویسنده : 0 جلد : 1 صفحه : 176